Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Myser

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Helluu,
Sista Kolmården på 2 veckor nu, kommer sakna det väldigt mycket, det är helt klart det bästa på hela veckan. Jag har gått och lyx shoppat lite kul-att-ha-saker som absolut är helt onödvändigt men intrycket i affären sa "det där är såååå rätt!". Väl hemma, efter att ha haft en diskussion om dagens träning eller inte som slutade med att jag låg och dreglade halvt tränignskläd i sängen i 30 min har jag nu bestämt mig för att jag kan springa och kötta på i morgon istället ^^ Så skönt när man kan göra så! Nu sitter jag och myser i morgonrock och knästrumpor. Jag har tänt ljus, gjort pannkakor med sylt, varmchoklad och kollar på Beauty and the Beast. Måste säga att jag har det väldigt bra! 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*