Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Den bästa dagen

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Idag har jag haft det så himmla superbra!!! Kolmården lektionen har varit så sjuktbra och intressanta så jag är helt extas. Dessutom har jag fått så GAAAALET asbra nyheter - naj asså jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen när jag tänker på det, jag vill bara hoppa, dansa, skrika, skratta och gråta av glädje!

Jag har dessutom avslutat denna super dag med att åka och kolla på 3 hästar som jag kanske ska bli medryttare på. Det blir ett återbesök på Onsdag och så ska vi bestämma oss då - AS FETT!!

















DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*