Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Hösten kommer med inspiration och känslan av framgång

Skrivet:    ·  Inspiration, Vardagens Guld
Hejsan, jag har haft ide torka  de senaste dagarna och har dessutom haft fullt upp med jobb, plugg och lite annat kuligt. Hela helgen har hur som spenderats på jobbet med alla glada Donkenmedarbetare! I morgon är vi lediga från skolan så ska passa på att ta igen allt skolarbete jag skjutit på några dagar för länge. Förkylnngen börjar gå mot sitt slut, dock kommer jag nog inte vara tillräckligt frisk för träning i morgon som jag hoppade på, menmen några dagar vila till kan ge mig extra sug efter träning ;) Jag har levt på glass, ballerina kladdkaka och maraboue hela veckan - det har varit fett gott!! 
Nu är dessutom hösten här, det känns på temperaturen och vädret isig. Det blåser sådär höst mysigt och det ligger ett mysigt täcke över Norrköping, dags att köpa årets höst jacka :D
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*