Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

SammaLikadan!

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Nu sitter jag här i Donkens personal rum och äter standard maten - Makaroner och köttfärsås som jag lagade på morgonen kl halv 6 innan jag gick till jobbet.
Jag måste nog erkänna att jag är en sån där vane människa fast att jag gärna vill kunna säga att jag gör lite som jag vill. Ändå så sitter jag här - precis som alla andra helger, har samma frisyr , samma arbetsuniform, likadan mat och samma parfym... Något måste ske Carro - skärpning!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*