Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Secret plans are the most exciting ones

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloj, Nu är denna dag slut och jag ska snart krypa ner i min sköna säng med en film att somna till. Jag har haft ledigt från skolan och jobbet idag men har ändå spenderat dagen på biblioteket med läxor och annan läsning. Efter många timmars stillasittande vandrade jag mot frisören och fick håret trimmat - ny klippt hår i mitt hjärta!<3 
Nu när Idol är slut och vi har fördrivit lite mer tid visd datorerna är kvällen här, som ni ser har jag bytt design tillen höstig en. Orkar inte göra alla finjusteringar ikväll så får ta dom någon annan dag. 
Imorgon satsar jag på träning, förkylningen är borta och i morgon har jag vilat tillräckligt säger kroppen( och knoppen). 
Puss och God Natt på er!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*