Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Sep. 06, 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhej,
Jag sitter i skolan och känner att nu är det dags att sluta... Jag har sjukhemlängtan och smart som jag ät bokar jag ett sent tåg - hur tänker man ibland? :'( Jag hinner iaf äta, träna, packa, städa och sova innan tåget går men den som väntar på något gott! Ikväll böir set kräfor, ostbågar och marabou med famoljen och på lördag gödelsedags firande! Askul!!! :D

Bilder från igår då vi åt på espresso house. Vi dansade äve femenine vibe och gettho stiletto så nu börjar jag dansa ! :D





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*