Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Underbara dagar med Elevambassadörer

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhopp!
Nu är jag hemma och hel trött efter två dagars läger med elevambasadörer från några realgymnasier i Sverige. Vi har haft superkul och jag gissar att alla önskat att det varat några dagar till. Vi fick bo på ett mysigt vandrarhem i skogen och fick lära oss massor bra daker om hur man ska föra tankarna när man ska marknadsföra, hur man presenterar osvosv. Vi har blivit väl gödda med supergod mat 5gr/dag + godis och massa annat gott till kvällen.

Alla jag mött har varit väldigt kontaktsökande , glada och öppna - jag hoppas verkligen att vi kommer ses fler gånger!

På bilden: iskallt nattdopp , Frukost ,utsikten över vattnet på kvällen,det bjöds på glass från kiosken innan hemfärd, vår lilla stuga.





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*