Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Work for it

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
God Morgon! 
Jag ska när som byta ut morgorocken mot utekläder och förberade mig för en superdag på ett hunddagis i närheten. Vi har kommit till delen av kursen som hadlar om Etologi, så idag är det etologistudie på G! Även om jag verkligen är taggad så känns det inte så himmla lockande att gå till skolan och sedan direkt på jobbet. Dessutom börjar jag 7 i morgon bitti, vilket betyder att klockan kommer stå på 5... Aja - cash is king!
Såhär skulle jag vlja spendera min helg. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*