Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Påskveckan

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Åh vilke skön vecka jag har haft, Hoppas er har varit minst lika bra! Jag har mys massor med mina fina hundar, umgåtts med familjen, träffat gammla vänner, sovit på tok för länge vissa dagar, gått på hingstvisning, ätit god mat och massa godis, shoppat, byggt på vår nya altan, träffat släktningar och haft det allmänt bra helt enkelt! Nu är jag tillbaka i Norrköping för att jobba öppning lördag och söndag. Sen ska jag ta tåget hem för att äta lunch med släkten på måndag för att samma kväll åka tillbaka hit igen - huhuh vad gör man inte!?
 
Hoppas ni får en härlig påsk med massa gotti mat och annat. Puss på er! 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*