Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Diani Beach

Skrivet:    ·  Diani Beach 2014
Hallå, då är jag hemma i Sverige igen. Flyget mellan Addis Ababa och Stockholm fick motorfel så vi fick vända i luften tillbaka till Etiopien. Där blev vi kvar någon timme innan vi fick ett nytt plan. ca 7 timmar försenade,dvs ca 27 h på resande fot, var det väl på tiden att landa och slippa sitta stilla och vänta.. 
Min mor mötte upp mig på flygplatsen och efter att ha kramat om Therese och tackat för en härlig reskompis blev vårt första stopp donken!
 
Men fy bubblan vilken härlig tid jag har haft i Kenya. Aldrig trode jag att det skulle nästa in sig så djup i mig! Helst av allt ville jag inte tillbaka alls, en månad är lång semester och man har börjat skapa sig ett liv där man tillbringat sin tid. Man har fått in rutiner, känner igen folk på gatan, har fått vänner, känner sig bekväm och hemma - det var tungt att säga hej då till alla de fina människor man lärt känna , vem vet - kanske kommer vi aldrig mer ses.. Nej - jag ska tillbaka, så lätt slipper de inte undan mig!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*