Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Framtidsval

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Ledig dag, inga planer betyder att allt man i vanlig fall glömmer för stunden när man har fullt upp ploppar upp i huvudet och vägrar lämna. Snart börjar jag sista året på gymnasiet, om ett år går jag inte längre i skolan - jag måste alltså ha en ny plan för vad jag ska göra. Lätt för vissa medan andra vrider sig i plågor om nätterna. Jag har alltid haft en klar syn på vad jag vill och inte - men nu... Vart tog min förmåga att vara beslutsam vägen!? 
Jag vet att jag inte behöver bestämma mig idag - men snart är det dags och då vill man väl ändå vara 100% säker att man valt någolunda rätt.  Jag har visserligen lärt mig att den som väntar på något och ger det tid kommer sluta med ett bra resultat - inget blir bättre av att skynda.
Jag är klyven, ju mer jag tänker på det ju mer osäker blir jag. Dags att ta sig i kragen och försöka tänka på annat för några timmar...
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*