Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Oslagbar

Skrivet:    ·  Inspiration
Idag är en såndär härlig dag, en sådan där dag då man känner för att rädda hela jorden, skapa fred i världen och göra mirakel där det behövs. Det bästa med dessa dagar, som kommer allt oftare, är att man verkligen tror på sig själv och tror att man kan göra allt lika enkelt som att vända en femma! Dagar som dessa tror jag att man kan flyga till månen på en makaron... Om alla planer skulle funka i praktiken i morgon? Njaaa, tveksamt - men idag - absolut!
 
Jag undrar så vad det är som triggar igång dessa dagar - vad har jag gjort under dagen, dagen innan osv som fått in mig på detta spår? Oavsett vad det är så mår man för himmla bra! Oslagbart!
 
Inte är det väl bara jag som vissa kvällar blir så inspirerad att jag kan sitta i timmar och klura på ideér, planer och mirakel man vill genomför!? 
 
Och som grädde på moset såhär på kvällskvisten - En underbar sång: Sunshine song av Jason Marz
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*