Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Tillbaka till verkligheten

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhå,
Nu är söndag och imorgon ska jag äntligen få komma tillbaka till skolan, jobbet, Norrköpin och vänner. Runt 12 sätter vi oss i bilen - ska bli så skönt!! Det är så knepigt det här med att tycka om skolan - inte alls många tycker om det eller längtar tills det börjar , men jag är en av dom som faktiskt gillar det haha Samtidigt har det avrit lite farligt att gå hemma nu när jag varit sjuk och de andra gått i skolan - man har fått känslan av att; Ja men det här funkar det också. Inte då att jag tänker bli en sådan som sitter hemma hela dagaran och inte gör någonting alls - ta dig i kragen Carro!
 
På schemat ser det ut som att det kommer bli ett rutinmässigt år med samma tider varje dag - men roliga ämnen ska vi ha iaf - spec måndag och tisdag då vi kommer tillbringa dagarna på djurparken!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*