Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Vad gör jag om dagarna

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
En sak som är positivt med att vara sjuk men ändå inte må dåligt (har en magbakteri, lite som magsjuka, så får inte finnas bland folk för länge) är att man får längre sommarlov. Okej, vädret är höst men hur som - jag har massor av tid till att göra sånt jag tycker om som inte kräver allt för mycket fysisk ansträning, dvs inga löprundor... Så vad gör jag på dagarna? Jo, för det mesta sitter Whippe o jag o kollar tv, eller jagar fåglar i trädgården, skäller på folk som går förbi på gatan genom fönstret och ah sånt man gör när man är ledig helt enkelt. Annars klinkar vi på pianot och försöker lära oss lite nytt medan vi dricker massor av o'boy. Så, ah - jag klagar inte ^^





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*