Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

9 December 2014

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhå i stugan!
 
Hoppas allt är bra, idag har jag och Kalle bytt plats med klasskompisarna. Dom fick var aute i stallarna och ha praktik medan jag och Kalle fick vara inne och gå igenom det vi missat. 
Idag har jag också tagit mig tid att träna på gymmet - det var verkligen INTE igår!! Hoppas jag hinner att gå dit lite oftare under lovet innan jobbet osv. 
 
Jag är i fullt sjå med att plugga körkort - fruktansvärt tråkigt men snart är det förhoppningsvis inget mer plugg på den biten - uppkörning och skrivning är bokad under så jag hoppas på körkort innan nästa termin tar vid. 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*