Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Från ett tåg påväg hem

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Okej, 23 December 2014. Sjukt att det är julafton imorgon, det är svårt att tro dels för "vart tog alla dagar i oktober och november vägen" och för att termometern visar +7 grader, det är sol, barmark och mer vår än vinter. Trots att julen enligt mig ska vara vit kan jag detta år allt annat än klaga. Vilket år! Med jobb in i det sista sitter jag nu på tåget påväg hem till några mysiga dagar med familjen. Jag har en stor clas ohlsson kasse med julklappar med mig + ett rykande nytt körkort! japp ni läste rätt - jag tog mitt körkort nu på förmiddagen och det känns förjäkla bra!

☆ Ha en god jul kärna ni så hörs vi i sinom tid ☆





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*