Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Sjukling

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejsan Hoppsan!
Nu är det jullov och jobbet tar över skoltimmarna. Dock ligger jag fortfarande hemma sjuk, men i morgon hoppas jag på jobb. Dagen har då som ni kanske förstår spenderats i soffan med tofflor, pyjamas, te och allt för många avsnitt av gossip girl. Självklart har jag tagit pauser för att klinka på pianot. 
Även om näsan tar död på mig och det känns som att någon slagit mig med ett badkar i huvudet så känns det faktiskt riktigt bra att ha lov från skolan och inte behöva oroa sig för deadline på deadline. + att jag inom några dagar ska hem till min gose hund!!
 
Ska passa på att nämna att tjejorna och jag hade lilljul i förrgår.Julklappar, pizza och skratt - så himmla mysigt!
 
Nu är det snart dags för mig att sova och läka bort detta - Simma lugnt!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*