Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Dreglar som ett barn

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Varje dag jag kommer hem och sätter mig i soffan, vid köksbordet eller någon annanstans för att ta det lugnt och kolla på film, lyckas jag alltid - och jag menar ALLTID somna!! Även denna dag var inget undantag... Min plan var att komma hem äta och sedan direkt ner till gymmet, men visst *** lyckas jag somna på golvet medan jag knyter skorna... vem . lyckas . någonsin . med . det ... Dessutom vaknar jag alltid med dregel - så myysigt! 
ahahaha ser ut som jag inte har alla tänder x)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*