Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Allt faller ner

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Åh det känns så bra, allt bara faller på plats! Jag vet inte om jag längtar eller fruktar att Juli ska komma snart så att jag åker iväg mot Kenya, troligen en blandning. Men ni vet vad man säger - om dina drömmar inte skrämmer dig, är dom inte tillräckligt stora. 
Dagen har varit väldigt lugn, vi har pratat intrnationell APL inför trean och sedan haft film eftermiddag i skolan. Så efter lunch traskade vi iväg mot gottegrisen för att köpa godis under Happy-Hour hahah Sen blev det skräckfilm och godis - första raden såklart, så mysigt! 

Här har ni  2 bilder från dit jag ska åka i Juli :D
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*