Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Budget

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hallå alla godingar! 
Hoppas ni har haft en bra dag, själv har jag gått första dagen i skolan nu efter jullovet och jag har redan hunnit ha en engelska redovisning och ett grupparbete - ingen soft start här inte. Nåja, det spelar ingen större roll då mina tankar hela tiden går mot juli - det är näst intill helt bestämt att jag ska åka till Kenya under 4 veckor och arbeta där med marinekologi - hur fett låter inte det!!  Just nu sitter jag och kollar över min budget fram till dess så jag har råd med resan och det kan bli knapert men banne mig vad jag ska slita på donken dessa 5 månader fram tills avresan!
Det är låte praktiska grejer som ska kollas upp nu bara , ex vaccinationer, försäkringar och be om ledigt från jobbet, när det är klart så är det äntligen dags att boka! Whiii kan knappt bärga mig :D
 
I Brist på andra bilder så får ni en på mig som liten när jag är vi vår sommarstuga och matar fiskarna med bröd ^^ hahah hittade den i min dator igår - dug vad jag ÄLSKAR den ön!!

Puss på er en bra kväll!<3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*