Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Möljar Mood

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Idag har jag och Ewvelinorna varit ute på äventyr, denna gång till en tatuerare... ihihi

Dagen har bjudit på ett riktigt "möljar mood" som min bror hade uttryck det, dvs att man köttar allt helt enkelt ^^ Jag har skickat ut några ansökningar om Internationell Praktik nästa år (håller tummarna för Uganda eller philipinerna framför allt!), fixat och trixat ihop en redovisning till imorgon om lantraser och tagit kontakt med många personer som kan hjälpa mig pussla ihop hela konkaronget!
Det känns riktigt bra att gå till sängs nu i mina delfinlakan min mormor gett mig hihih

Imorgon väntar jobb 12-20 så tyvärr hinner jag inte med någon träning då heller - hm... 

Sov sött nu gullisar! 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*