Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Nomsi

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloj, trött Carro som kämpar på med skola och jobb  #Aldrigvila hahah (vill också hälsa att det är därför jag inte bloggat, har haft fullt upp från morgon till kväll!)
Det gäller att glädjas över de små saker som sker , så som att det inte blåste när jag gick hem och att det snart är måndag igen vilket betyder Kolmården!
Nu har jag också en stor sak att se fram emot! IDag bokade jag min resa till Kenya som blir av i sommar som jag berättat om tidigare. Så himmla kul, nu måste jag verkligen jobba massa för att ha råd - helt klart en bra morot när man känner sig nere!
 
Jag ska unna mig lite Eye Candy såhär på kvällskvisten för att få det ännu bättre
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*