Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Saker du kanske inte visste

Skrivet:    ·  Inspiration, Vardagens Guld
  • Okej, denhär punkten kanske ni redan vet , men jag kollar galet mycket på filmer och serier!

  • Jag är väldigt dålig på att komma ihåg namn - det kan bli fett pinsamt ibland...

  • Jag föredrar att sova utan pyjamas - täcket+hud = sova som en bäbis!

  • Jag har en kärlek till pommes med brun/gräddsås <3 

  • Glädje är mer värt än pengar enligt mig. 

  • Min spellista är väldigt mixad, allt mellan klassiskt, modert, country, gammalt,lugnt, hårdrock osv finns med. 

  • Mycket snack lite verkstad kan stämma in i vissa lägen... tyvärr...

  • Jag äter ALLTID frukost! Heldre en Bad-Hair-Day , än en dag utan frulle!

  • Att äta isbitar är huuur gott som helst!

  • Att umgås med människor utan att behöva säga något, att bara vara tillsammans, är underbart skönt!

  • Killar med klarblå ögan är TO DIE FOR!! 

  • Jag vill varken gifta mig eller skaffa barn. 

  • Att ha stillblick är något av de skönaste moodet man kan befinna sig i - jag kan sitta så hur länge som helst och bara vara. 

  • KNAPERSTEKT BACOOOOOON!!<3<3<3

  • Jag kan vara galet envis ena dagen medan nästa dag ge upp direkt.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*