Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Bada med hundarna

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Vi har nyss kommit tillbaka till vårt hus, mörkret har laggt sig och vi är redan trötta. Vi har varit på starnden och badat i havet med hundarna. Så duktiga var dom och simmade fint brevid oss.

Vi har spenderat dagen på skolan bland alla härliga barn och fixat i, det snart helt färdiga, biblioteket. Vissa barn är så söta så till och med jag blir helt till mig - det mina vänner händer inte ofta! Det finns en liten kille som heter BaracObama ( japp på riktigt - jag har frågat säkert 100 gånger). En liten kille inte högre än till min höft, ärrad tvärs över ansiktet och otroligt gulliga bruna stora ögon. Han smiter in, ställer sig brevid mig och vill hjälpa till - utan att säga något, bara står där och ser på i tystnad med små tunna händer vilande på bänken som är lika hög som honom. Gulle!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*