Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

En liten Hälsning från Söder

Skrivet:    ·  Diani Beach 2014, Äventyr
Jambo! 
Hoppas ni har det varmt och gosigt i Sverige, här i Kenya är det iaf väldigt varmt, fuktigt och soligt! Jag har förtillfället hittat ett internet men hoppas på att kunna hinna gå ner till YibbaYabba, dvs den likala pubben, där det finns gratis wifi. Igår kväll visades fotbolls vm där och folket var samlat för at gemensamt se, likaså ikväll. Jag är inte där, jag sitter under mitt myggnät i min lilla säng och pluggar dykning inför morgondagen då lektionerna fortsätter, dessutom klurar jag lite på vad vi ska hitta på med barnen på skolan - lite lekar osv. Vi har hunnit med sjukt mycket dessa dagar och det känns som att jag varit här i flera veckor redan! Jag trivs verkligen och inom några dagar är det dags att ge sig ut i havet och lämna poolenmed dykutrustningen - det kommer bli underbart!
 
Eftersom att vi här ligger 1 timmer före er där hemma är det dags för mig att gå till kojs - här blir bäcksvart vid 19.00 och dagsljus vid 6.00 , man får helt klart en naturlig och härlig dygnsrytm! 
 
Puss på er därhemma och jag ska försöka hitta bättre internet så ni kan få se bilder osv inom kort!
 
P.S Vill också bara tillägga till er som är oroliga för mig här nere att jag har aldrig kännt mig mer säker än här - vilket underbart folk!!!
 
♡Lovisa♡
Skrivet: 2014-07-12,  kl. 10:14:04

Ååååh det låter helt underbart! Njut lite för mig med :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*