Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

In i sista minuten

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hej Godingar!
Jag är fortfarande sjuk och har därför bestämt mig för att åka hem till Askersund eftersom att jag ändå ska dit på Fredag. Så nu bär packåsnan iväg med feta packningen och en brännande hals vidare. Han få in en ny kyl och frys i lägenheten inna jag for då vår frys la av igår kväll och vi fick slänga all mat... suck.. men de bästa med att bo i lägenhet är att man inte behöver betala nytt själv - man bara ringer så fixar det sig huhuh


All mat dom gick till spillo..



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*