Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Kvällen innan

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Go´ Kväll kära ni, 
Efter en dag i sängen har jag nu börjat känna mig lite piggare, dagen har verkligen bjudit på en "härlig" sjukdom! Men förhoppningsvis tar dagens c-vitamin boostar, halstabletter, nässpray, teer och det hederliga gammla knepet; sömn tag i sjukan så jag vaknar upp frisk imorgon. 
 
Imorgon... ja, imorgon bär det av, mot Afrika.. Hur spännande är det inte att lilla jag ska flyga iväg till Afrika, det känns fruktansvärt bra!!Om jag är nervös? Nej, faktiskt inte det minsta, jag är bara sjuk nyfiken på vad som kommer ske och vad jag kommer att få se, höra, smaka, känna, göra! Jag förväntar mig ett riktigt äventyr, men ni vet man man brukar säga - det blir det man gör det till - så håll i hatten! ;D
 
Den senaste timmen har gått åt till att finjustera och dubbelcheckat packningen, jag är redo.
 
Självklart ska jag försöka få tag på internet och visa mig här så ofta jag kan, och då förhoppningsvis med massor av bilder.
 
Ha det bäst godingar, och hörs vi inte tidigare så är jag tillbaka på svenskmark den 3 Augusti.
 
Bäbis <3
 
Vill också säga tack till min kära mor & far som tillåter mig fara iväg, utan ert godkännande skulle jag aldrig komma iväg som 17åring. 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*