Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Go Crazy in Silence

Skrivet:    ·  Inspiration, Vardagens Guld
Hejhå, 
Idag har jag tvätt och städdag - välbehövligt + att det förhoppningsvis ser fint ut när jag kommer hem i Augusti. Har lite biverkningar av malaria profylaxet så har haft svårt att sova i natt + att jag mått illa, är yr osv, ska ta lite mindre dos nästa lördag helt klart! Orkar inte gå och må halv dåligt fram till Oktober då jag kommer sluta med dessa piller. 

Hur som så fick jag syn på denna bild på facebook för en stund sedan och kände att nej dethär måste jag vet mer om! Så kollade på youtube och hittade filmen nedan. Lägg märke till när han kommer ut från rummet hur man hör all teknik!

 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*