Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

My Place

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloj,
Jag är inte den personen som gärna bjuder hem folk om de inte är mina närmsta vänner. Förr hade jag inga problem med det alls och hade gärna människor som sprang i dörren som de ville, men på senare tid har lägenheten blivit my private place och jag är lite egoistisk - men jag vill ha det för mig själv. Vissa bryr sig inte, vissa blir fruktansvärt nyfikna och andra blir rent av irriterade - för er som blir de senare : här kommer en liten sneakpeak så nu slipper bli så sura och istället kan lägga er härliga energi på annat, sånt som är viktigt exempelvis!

'



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*