Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Ny Design

Skrivet:    ·  Inspiration, Vardagens Guld
God Kväll Godingar, 
Som ni kanske vet vid detta lag är Måndagar = Kolmården för min del. Idag hade vi avslutning genom att gå runt i parken och kolla på näst intill alla shower plus äta lite glass - bättre avslutning kan man knappast önska sig! Väl hemma somnade jag i soffa då det har blivit lite dåligt med sömn de senaste nättrena och inatt lär inte bli bättre. Jag blev precis klar med den nya designen, hoppas ni tycker den är lika fin som jag - faktiskt väldigt nöjd även om jag skulle vilja göra lite små ändringar på headern, men det får vänta till senare för nu är det nog dags för mig att dejta kudden och sova. I morgon väntar realkampen på skolan och sedan en kort jobbpass. Ha de gott så länge, God Natt.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*