Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Peace in Mind Comes from Within

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloj, Godingar, 
Här sitter jag och snuttar lite på en stor kopp te och lyssnar på radio medan jag börjar plocka ihop lite packning inför nästa helg då jag far iväg. Har ett stort problem, mina böcker kommer väga så mycket att jag inte kommer kunna ta med dem allihop - hur ska man kunna välja!!?  Dessutom vill jag ju mer än gärna ha mindre packning med mig dit så jag kan ta med mig något hem om det skulle vara så. Tur jag börjar i tid så jag hinner sova på saken flera gånger om. Hur som så är det såhär härligt lugnt idag, alla festprissar är väl på bråvalla så inatt kan jag sova ostört vilket kan vara sällsynt en fredagskväll/natt. 
 
Har fixat lite här hemma så nu är det ännu lite mer hemtrevligare än förut, som grädde på moset har jag tänt lite ljus och har gjort det allmänt mysigt helt enkelt - sånt kan man väl ändå aldrig få nog av!? Saknas bara doften av mat eller bullar hihih
 
Imorgon har jag sovmorgon och börjar inte fören kl 10.45, vilket betyder att om jag tar mig i kragen så hinner jag träna innan - eller så kommer latmasken i mig krypande och jag stannar på soffan lite för länge...
 
Har även lite hemliga planer på G - vill inte säga mer än att ni kommer få veta vad det handlar om i sinom tid - men just nu vill jag bara göra er lite nyfikna genom att säga att det kommer bli underbart och ni kommer få hänga med via bloggen!

 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*