Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Spotta i motvind

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Tjena Kings! 
Go´ Söndag, inte sant? Kan ni förstå att såhär dags om en vecka sitter jag på planet till Afrika - då är det dags att på riktigt visa de egenskaper som min mor lärt mig - ta hand om sig själv och stå på egna ben. Afrika är långt bort och det går inte att ringa lilla mamsen om saker skulle skita sig - känns spännande!
 
Efter dagens jobb blev det en härlig springtur - känns skönt att börja komma igång igen efter en vinter med nästan bara jobb och skola! Har sprungit intervaller ett tag nu och idag känndes verkligen skillnad på distans passet. Orkade hålla högre tempo hela passet - denna älskvärda känsla!!
Hittade lite nya vägar, kom visserligen ut i typ 110 cm högtgräs fullt med tisstlar, men de va bara lite extra motstånd. Kände mig sådär lagom smart när jag dessutom spottade i motvind (smartskaf)... inte att rekommendera..
 
Nu soffan, boken och isvatten!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*