Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Stolt som Tuppen

Skrivet:    ·  Inspiration, Vardagens Guld
God Morgon GodisGubbar!
Jag har glömt att uppdatera er om hur det har gått för min bror även på Söndagens VM deltävling i Finland. Jag blir så stolt över min kära bruur när han kör sådär förhimmla bra som han kan. Även söndagen knep han en pallplats, 3a. Stolt som tuppen, i helgen får jag äntligen vara närvarande igen - med kameran i högsta hugg! I helgen går deltävlingarna i Enköping, Sverige - och jag är ledig från jobbet!
 
 
Hoppas ni får en trevlig dag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*