Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Tacksam in i själen

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloj Godingar!
Nu är jag hemma från dagens bravader. Ledig från donken betyder passa på att följa med Anita till kliniken - underbart! När jag hade praktik hos veterinärerna på kolmården hade jag turen att träffa Anita, otroligt härlig människa som med sin goa brytning på lettiska låter mig ta del av vadagen som veterinär - hemskt tacksam är jag och hoppas att någon gång kunna ge något tillbaka som är värt minst lika mycket!
 
Övrigt så har bråvalla campingen öppnat nu och själva festivalen drar väl igång imorgon, detta betyde sprudlande glada människor på stan, i buskar och på spårvagnaran - lite extra liv i Norrköping helt enkelt. 
 
Nu ska jag sova och ladda om inför mogondagen med ännu en lärorik dag i Söderköping. 
God Natt Finisar!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*