Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Djurparken & Earth Hour

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hej Godningar!
Vilken fin dag det var igår! Jag och Kalle fick åka till Djurparken för att tahand om de möjligt nya ettorna. En rubdtur bland djur tackar vi inte nej till! :D

Hoppas ni inte glömde att släcka igår i en timme under Earth Hour. Jag,Sam & David var hos Kalle och hade det trevligt . Så goa är dom, jag har tjatat om twister fett länge och så kom dom med ett inslaget hihihi - bästa!

Idag hade jag planer på att träna men halsen gör ont än...









DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*