Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Helgen i ett

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Jag blir tokig på bogg.se ibland, har försökt blogga sen i ... ja, några dagar tillbaka(?) men har inte lyckats. Hur som så har jag haft ledig helg, vilket har varit underbart härligt! Min kära mor kom på besök under lördagen med bra och ha saker, bjöd på ett frisörbesök och god lunch på restaurangen Härlig Pasta. Söndagen var sådär härligt slapp som söndagar ska vara. Jag vaknade av att solen sken och beslutade direkt att det var en perfekt morgon för att springa innan frukost. Sedan låg jag på golvet med öppen balkongdörr och solade i stort sett hela dagen medan jag lyssnade på bästa musiken. 
Idag var första dagen i skolan igen på 4 veckor. Vi hade eget arbete - shit vad mycket jag har fått gjort! Skulle vi ha såhär varje dag skulle man kunna läsa alla år dubbelt så snabbt hahah 
Efter skolan följde Evelina med oss hem där vi bakade kladdkaka, spelade kort och hade det allmänt trevligt. Ska dessutom tillägga att jag ligger och hulkar mig nu pga en liiite för stor potion kladdkaka... sprang en runda och hoppades på att det skulle känns bättre men icke. 
Tidigt i morgon väntar bussen mot Romme och en dag i skidbackarna - härligt!
God Natt pluttisar
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*