Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

I toppen av vättern

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Tjingeling,
Hoppas ni har det bra ledig eller inte! Mor och jag tog oss en shopping dag igår och brännde på tok för mycket pengar.. nu ät jag iaf lite mer utrustad inför Kenya och snart börjar pillerkuren hahah Dessutom köpte vi en ny mobil, min hat varit totalt kaiko och bokstavligen fått eget liv sedan i julas så min mor lyckades övertala mig om att det var dags för en ny ^^

Efter en mysig dag på stan träffade jag en gammal vän - galen som få är hon, precis därför jag älskar henne så otroligt!







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*