Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Kunskap är makt

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Tjohuu,
Hoppas ni mår prima! Jag sitter här och kollar föreläsningar ang anatomi på youtube på den kanal jag visade för någon dag sedan. Jag antecknar förbrylt och Ne.se går på högvarv när jag översätter ord. Har man inget bättre för sig efterskolan passar det väl perfekt att lära sig lite till hihih Kunskap är makt som man brukar säga.
 
Var förövrigt ute och sprang intervaller tidigare idag. Det har varit sol hela dagen, lika så nu, men självklart ska det komma SKYFALL när jag är till springspåret. Det regnade sjuuukt mycket gott folk - 2 min och jag var plaskblöt rätt igenom, tom skorna! Jag tog plats under en gran några minuter men insåg snabbt att regnet inte skulle ge sig. Det fick helt enkelt bli ett blött (och lerigt!) löppass idag. Dusch inbyggd i träningen ;)  Kunde vrida ur alla kläder när jag kom hem hahah men det var skönt ändå - man blev ju åtminstone inte överhettad. 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*