Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Räkna ner

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloj coolingar,
Jag har istort sett sommarlov redan nu. Det är på sista versen i alla ämnen och 2 ämnen är redan avslutade - hur fett!? Nu är det dags att börja räkna ner mot Kenya och andra höjdpunkter - jag kan knappt bärga mig!!! Jag vet- "man ska leva i nuet" blablablö... klart, men man måste få längta lite när de är något skojsigt på gång, eller hur?





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*