Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Söndag i ett nötskal

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloj,
Min söndag har varit precis sådär härlig sm söndagar ska vara. Vaknade halv 2 , käka frukost - ut o sprang - hem soffan, pizza och film hahaha bästa kombon! Naj nu ljög jag, så lugn har den inte varit har haft mycket plugg som jag tryckt in emellan överallt me nu måste ja ta en paus. Så nu sitter jag här och väntar på att pizzan ska bli klar  gottiiit!
Ha en bra söndags kväll godingar!
 
 Leonardo DiCaprio i filmen The Great Catsby
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*