Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Youtube Vet.

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
God Morgon! 
De är verkligen så skönt att sova, det går upp för mig varje morgon hahah tänk om man fick ligga i sängen hela dagarna... vad lat man skulle bli! ^^
Igår satt jag ock klicka runt på Youtube - ibland blir man så glatt överraskad av vad folk lägger ut. Man kan hitta istort sett vad som helst. Igår kom jag över en kanal som har inspelade föreläsningar på veterinär univeristet någonstans i världen - hur fett!? Då kan jag testa o se var mina språkkunskaper viker och dessutom lära mig lite nytt om djuren.
 
För er som är intresserade: 
 
Kanalen heter VETeLib



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*