Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Hopplagaloppla

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhå min lilltå! #bästpåattrimma
Okej, slut på larv..
 
Hur har ni det i regnrusket!? Dagen har verkligen inte bjudit på varken sol eller knappt ljus - vintern är på g! Trots en dag utan ordentligt dagsljus har jag det himmla bra, Torsdsg= parkens rovdjur och då kan man inte ha sura miner. Dessutom har jag blivit bjuden på winerbröd och bullar - ännu en anleding till att le lite extra. 
 
Nu sitter jag hemma och pluggar för fulla muggar, det kaanske, möjligtvis, lite grann kan hända att tankarna slinker iväg till vårens resa till afrika och annat skojsigt som ligger på vänt. Men precis som att jag inte pluggar nu och som att man ibland pluggar ihjäl sig - va gör det om 100 år?
 
Ha en trevlig kväll ♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*