Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Perfekt kladdkaka, Afrika och styrkekramar

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloj Godingar! Snö och vinter är vad det är i Norrköping nu för tiden. Jag drog upp persienerna i torsdags och möttes av den underbra synen av snötäckta gator, det blev till en dag i djurparken med busiga djur, snöbollar och vinterkläder! 
Jag har hunnit med något mer pass på Sf + personal bio : datkan man nog lära sig leva med hehe
 
Idag har jag jobbat på Donken, hem och mötte elli med ett stort nyinköpt piano!!! Hur underbart - snacka om att jag kommer våldgästa hennes rum allt mer nu! Som plus i kanten på denna fina fredag är det kladdkakans dag så vi passade på och baka lite . Vi har bott här 2.5 år och först nu har vi lyckats med en perfekt kladdkaka,,, Baka är nog inte min starka sida.
 
Fick glädje besked om att det är säkert att jag är en av de som får stipendium och får åka på utlands praktik i vår. Då drar jag till Uganda i 4 veckor!!! Woopa
 
Vill också skicka massor med styrkekramar till min krära bruur som skadat sig och ligger på sjukhus i Argentina. Tur nog kommer operationen ske i Sverige, nämligen en ben bit som lossnat i axeln bla. Nu kommer han ta ett steg närmre att bli lika cool som halv robot till vår mor - lite lik x-man typ.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*