Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

29 Oktober 2014

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
God Morgon Finisar! 
 
Så härligt det är med lov! Även om man har saker att göra hela tiden så är det väldigt skönt att veta att man gör det för man vill och inte för att man måste.
Igår åkte min mor härifrån och lämnade mig på körskolan och sedan vandrade jag vidare för mitt första pass på sf som jag skrev igår. Ååh vad roligt det var!! Härliga kollegor och bara tanken på att få glida runt i mysiga biosalonger hela dagarna gör mig lycklig! 
Idag blev körskolan inställd - det sög, jag som tänkte göra min egna lilla intensivkurs nu över lovet - menmen, jag får la läsa hemma istället.. 
 
Issa sover än - jäkla sömntuta de där alltså! .- och här sitter jag och pluggar på alla mellan himmel och jord. 
Riktigt höstväder är det idag också så passar bra att sitta inne med tända ljus, en sor kopp te och lite saker att göra vid datorn. 
 
Vill också hälsa glada miner till min kära bror som nu har landat i Argentina - är inte ett dugg avundsjuk! 
 
Ha det gott!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*