Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Proppmätt, träningsvärk och fina naglar

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
TjingTjong Godingar, 
 
I morse när jag vaknade gick Elli och jag till gymmet för ett riktigt armoch ryggpass - hur skönt som helst! Här helt skakig och kan verkligen inge med finmotorik nu så som at pricka nyckeln i nyckelhålet hahah
Efter träning blev det en sväng på stan för att hitta nya byxor och fixa naglar, tjusigt ljusrosa glitter pryder dem nu! 
 
När jag sedan kom hem för ca 1 h sedan var jag svinhungrig eftersom jag inte äntit något sedan 10 - åt massa makaroner och köttfärsås och är nu proppmätt - ligger på golvet och försöker jämna ut trycket innefrån haha
 
Ha det gott, i morgon är första lektionen inför jägarexamen - spännande!! 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*