Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Riktiga krigare

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhåå va bra de gåår!
Nu är jag påväg hem från jobbet, trots att jag han sova några timmar innan jag började går ögonen nästan ikors nu, ska bli skönt o bädda ner sig under täcket. Evelinorna och jag hängde på låset till skolan imorse för att hinna samköra vår presentation om feminism innan den en timme senare skulle hållas - gick super! Efterskolan stannade vi kvar o fixa med ännu lite fuffens och blev tillslut utmotade av sista läraren som ville gå hem. Först in, sist ut - som riktiga krigare!

Ha en fin lördag godingar så hörs vi när jag vaknat.





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*