Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Stolt över vardagen

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Vilken härligt kul och "nyttig" dag detta har varit. Känner mig faktislt duktig nu när jag ligger här och ska sova - nöjd över mig själv och allt i allmänhet. I parken hade vi vår första lektion i djursjukvård tillsammans med Torsten - dessa lektioner kommer bli guldvärda och såååå kul!! Sedan har jag bokat in em hel massa körletioner osv så jag kanske kan bli klar med körkortet snart , gett mig på den ir tråkiga teorin och kommit undefund med att resten av boken inte är fullt så jobbigt som de första sidorna är, gjort en del andra läxor och dessutom tyckt det vatit roligt hahah Bra dag - imorgon likaså! - Mot parkens rovdjur






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*