Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Ett stycke lycka

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloj Godisgubbar!Denna vecka har varit kanon underdrivet sagt! I måndags blev vi "överraskade" med en audition (typ grupp intervju följt av en enskild) inför vilka som ska få vara lärlingar. Därifrån gick man hem med känslan - jag är körd, fy fan va duktiga klasskamrater och vänner man har!! På tisdagen sen fick vi reda på vilka..
iiiiiiihihihih jag är sååå lycklig - turen var helt på min sida - jag blev en av de lyckliga , Kalleponken blev de andra, som nu hädan efter kommer spenderae hel del tid ute i parken! Rovdjursavdelningen kommer jag hamna på - kunde verkligen inte hoppas på bättre!!! Tacksam in i själen!
Som om inte de var nog gick guidningen i parken super, medarbetar samtalet på jobbet lika så. Kan låta hemsk men 9/9 är här med en dag jag kommer minnas och få /käken att hoppa ur led pga ett stort brett leende!
Dagen idag bjöd på en kul skoldag , fika och stan med brudarna. Nu ska jag plugga vidare. Ha det gott kära gullisar ♡



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*