Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Kvällskvisten

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhå Godingar!
Min dag har varit väldigt lugn, jag har suttit hemma och fixat en del grejer som man annars glömt bort när man är igång. Jag har även skrivit klart och skickat in min ansökan om Lärlingsplatsen. Det är något jag inte skrivit om här ännu. Vår skola informaerade i Torsdags om att 2 av oss i klassen kommer bli uttagna för att börja gå djurpark lärling nu under sista året. Detta kommer inkludera praktik i parken 2 dagar varje vecka, 3 veckor extra praktik till våren och en hetlegen studieplan helt enkelt. En sådanhär möjlighet är guuuld värd!! De som vill vara med och ha chansen att bli uttagan skulle skriva och skicka in en ansökan, beskedet om vem som får platserna blir på onsdag och hela grejen drar igång redan veckan därpå! Det är så sjukt kul att någon av oss kommer få detta - vem det än blir så kommer han eller hon förtjäna det ända ut i tåspetsarna - alla är så sjukt duktig!
Så nu vet ni vad som ständigt är i mina tankar just nu - hur gärna man vill släppa det och inte tänka så mycket på det - man kan ändå inte påverka mer- så vill hjärnan tänkatänkatänka ^^ Naj gott folk - vilken grej!
 
Dessa godingar <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*