Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Norrpan, återförening och bio

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
God kväll, nu är jag tillbaka i Norrköping. Landade i Sverige i lördags morse vid 9 tiden. Kramade på familjen och hundarna, hade myskväll och sov gott i skönaste sängen. I morse tog jag hubbe till Norrpan och hämtade upp Issa från jobbet vid 12. Vi firade vårt återförenande med lunch på fräcka fröken innan jag drog mig mot bion för några timmars jobb. Nu är jag hemma och har precis lagat matlådor till Kolmården måndag o tisdag. Känns rätt bra o va hemma även om jag gärna skulle vilja ha stannat i Entebbe. Kunde man flytta med min lägenhet o mina närmaste till Afrika vore de perfekt! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*